Wat gaat de tijd snel - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Rob Meijeren - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd snel - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Rob Meijeren - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd snel

Door: Ikke (duh)

Blijf op de hoogte en volg Rob

13 Maart 2013 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd en ik heb veel gehoord dat het te lang duurde maar hier is mijn volgende verslag. Nadat Marco en ik zijn begonnen met werken is er alweer heel wat gebeurd, want ik zit hier alweer 5 weken. Wat gaat de tijd snel. Een week nadat ik verslag schreef is er nog een nieuwe jongen bij gekomen in ons huis. Hij heet Jasper en komt uit Breda . Dus ik kan ook nog eens lekker Brabants lullen en alleen hij verstaat het maar dus dat is wel beter. Alleen op de avond dat hij aankwam dacht ik dat hij het ongeluk had meegenomen want diezelfde avond hadden wij nog een overstroming van de wc van Marco (bij wie hij op de kamer ligt). Alles maar opgedweild en buiten te drogen gehangen. Een week later is Kerstin weer weggegaan. Ze ging toeren door Amerika met haar oom en broer en dan zou ze weer naar huis gaan.

Ondertussen zijn Marco, Jasper en ik nog naar South Beach geweest in Miami en dat was heel erg mooi (we hadden er natuurlijk ook goed weer op) de foto’s daarvan staan op mijn Facebook). En ook zijn we nog naar het lokale strand geweest waar we ook nog zijn verbrand, gelukkig was het niet al te erg.

Aangezien Jasper een communicatie student is kan hij heel goed lullen en ook heel veel :P. Hierdoor maakte hij al gauw vrienden met de gast naast hem op het werk Jecquard. Hij is nu al een aantal keer mee gaan stappen en aangezien hij een auto heeft is het ook wel makkelijk als hij meegaat want dan hoeven we tenminste niet te fietsen :P. Zo zijn we al naar het strand gegaan met hem (duurde alleen 30 min om een parkeerplek te vinden  ). En ook is hij meegegaan toen we gingen stappen in Miami.

Na een week met z’n 3en geleefd te hebben (Marco, Jasper, en ik) en veel Nederlands gepraat te hebben natuurlijk kwamen er 2 vrouwen bij ons wonen. Amy Huong Cao en Janine Hendel. Ze zijn beide Duits en aangezien ons Duits niet zo geweldig is en hun Nederlands niet houden we het maar op Engels. Gelukkig kan ik het wel een beetje volgen dus weet ik ongeveer wat ze tegen elkaar zeggen :P. Ook hebben Jasper en ik al het spel I have never ever gespeeld en daarin zijn we al heel wat te weten gekomen over de dames :P.

Maar het is wel goed dat er een paar vrouwen bij ons wonen aangezien dit ons wel motiveert om het huis wat schoner te houden dan dat we eerst deden. Ook kwa koken gaat het beter aangezien ik niet meer zoveel hoef te koken (we doen nu wie zin heeft om te koken die mag koken). En het schoonmaken gaat ook wel goed. Dit dankzij een rooster waarin iedere week een andere kamer schoonmaakdienst heeft. Dit bestaat dan uit afwassen en afdrogen iedere dag (en vaatwasser in en uitruimen) + afval buiten zetten wanneer nodig + 1 keer in de week dweilen).

Dit weekend ga ik samen met Marco naar Daytona Beach voor de Bike week en Spring Break. We gaan voor zaterdag en waarschijnlijk ook zondag een auto huren en dan is het maar 4 uur rijden daarnaartoe. En dan gaan we zaterdag om 8 uur hier weg (dat is in ieder geval de bedoeling :P) en dan komen we waarschijnlijk zaterdagavond nog terug en anders slapen we in de auto en komen we zondags terug (want een hotel kamer kost een 200 euro voor 1 nacht).

En dan hadden we in de weken natuurlijk ook nog het werk. Aangezien het project waar ik aan mee zou gaan werken stil was komen te liggen vlak voordat ik begon omdat het ontwikkelbedrijf op een update moet wachten (want dat wordt allemaal in Nederland gedaan :P), kon ik niet echt beginnen hiermee. Daarom ben ik maar bezig geweest met het testprotocol bijschaven en uitbreiden en ben ik mezelf ook gaan verdiepen in de verschillende talen die voor het project gebruikt worden. Dit is allemaal heel leerzaam maar ik doe toch het liefste eraan werken dan dat ik erover lees. Maar vandaag kreeg ik te horen dat ze weer begonnen zijn en dat er dus binnenkort weer schot in de zaak komt en dat ik dus weer verder kan met hetgene waarvoor ik hier ben gekomen .

Ik ben vast wel wat vergeten van wat ik heb gedaan en meegemaakt maar dat is als je na 5 weken pas op gaat schrijven wat je hebt gedaan dan vergeet je wel eens wat :P. Maar hou mijn Facebook in de gaten daar staat wel het meeste op wat ik doe en meestal ook wel redelijk snel.

Tot het volgende verslag en mensen ga niet meer zo zeuren om een update ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2013

This is the end

08 April 2013

Daytona

13 Maart 2013

Wat gaat de tijd snel

12 Februari 2013

weekend en eerste werkdag

05 Februari 2013

De vlucht
Rob

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 5826

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 08 Juni 2018

Noorwegen 2018

01 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: